julia månssons humor! :)

Allstå, för det första; förbered er på världens dåligaste skämt någonsin. Men som sagt så är det här juliamånssons humor. 
För det andra; det var jag som drog skämtet och det är ju inte alltför bra om man garvar åt sina egna skämt, men fortfarande så är det juliamånssons humor.

Lite för info; Anton och jag har likadana tvsar, trodde vi. Men sen visade det sig att min var aningen sämre för att det var nå bla bla bla bla bla (tekniskt prat ni vet).
Jag, Anton, Fredrico och Linda har lite hang out och kollar tv. Det kommer en reklam på tvn om just en tv.
Anton: En sån där har jag! Nej, jag skojade bara.
Fredrico: Är det inte en sån?
Anton: Nej, den där är sämre än min. Haha!
Julia: Det är en sån som min. HAHAHAHAHAHAHA!
Tänk på att Anton sagt att min var sämre än hans, den på tvn var sämre än hans.
Ingen fattade, förutom jag. Ingen kommer någonsin att fatta, förutom jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0