julia månssons humor! :)

Ja, här är lite blandad humor från våran resa till huvudstaden. Okej, hela resan vad humor som fan men det fanns vissa ljuspunkter.

Det räcker att säga att linneastenqvist är benlös så garvar man. Humor a lá SP1A, puss!

Sen så är allting Thors fel också. (erikthor, ny man i våran klass och även nytt offer.)

Jag, julland, carrop och linneastenqvist hade övertröttsprat om just benlöshet.
Julland: Men allstå, hur gör en kille som är benlös då han knullar? Han får ju liksom inget stöd i det hela.
Vi funderade över det där ett tag, utan att komma fram till någon lösning.
Linnea: Men tänk två benlösa killar som är homosexuella, hur gör dom?!
Alla: HAHAHA!
Julland: Ja Juliam, där har du något att fundera över.
Jag: VA?! Jag?
Linnea: Men allstå, om man hänger upp en i luften (tänk er Jesus style) och sen så hänger man upp den andra. Sen så spänner man fast den första så att den hänger helt stilla medan man gör så att den andra gungar fram och tillbaka, bakom den första?
Alla: HAHAHAHAHAHAHAHA!
Julland: Tänk två hundar som är benlösa, som ska ha sex!
Alla: HAHAHAHAHAHAHA!

Linnea: Fan vad gay han såg ut.
Carrop: Ja, du med.
Jag: HAHAHAHAHAHA!


Kommentarer
Postat av: Bella

HAHA jag garvade såfort jag läste LinneaStenqvist och ErikThor ! hahahaahahahha :D fett kul det var;)

2008-05-20 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0