brist på V.I.I är lika med att allting blandas.

Först och främst; puss på de übersöta kommentarerna jag fått på mitt förra inlägg! puss på folket också!

Sen; V.I.I står för Very Important Information. Kom på det alldeles själv! Creds.

Egentligen hade jag inte alls någonting att berätta, förutom att jag har ett Nk hemprov att göra, skriva en insändare samt en skönlitterär text i Svenskan och sen så har jag verkligen börjat nöta Nickelback snuskigt mycket, dock är det bara två låtar; Far Away och If Everyone Cared. Fett gamla låtar men dom är fett fina också. Sen är det ju mannens röst som verkligen ger mig orgasm :o herre min skapare!

Snart, förhoppningsvis, så kommer Linda och Josefin hit. Fett mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0