Till er, SP1A!

Som alla vid det här laget bör veta så ska jag byta linje och lämna SP1A för gott, vilket är väldigt tårframkallande. Men hur som helst så är jag kär i er och som grädde på moset så passar Jason Wades låt You Belong To Me otroligt bra för det här tillfället.

Mina classmates, se världen och ha kul (för det är det vi gör på SPIN). Men glöm inte, ni tillhör mig :) Även om vi inte är tillsammans. Puss!

See the pyramids along the Nile
Watch the sunrise from a tropic isle
Just remember darlin all the while,
You belong to me.

See the market place in old Algiers
Send me photographs and souvenirs,
Just remember when a dream appears,
You belong to me.

And I'll be so alone without you,
Maybe you'll be lonesome too.

Fly the ocean in a silver plane,
See the jungle when it's wet with rain.
Just remember till you're home again
You belong to me.

Oh I'll be so alone without you,
Maybe you'll be lonesome too.

Fly the ocean in a silver plane,
See the jungle when it's wet with rain.
Just remember till you're home again
YOU BELONG TO ME.


TACK FÖR TIDEN MÄN OCH KVINNOR!
mwaahh! Tårarna rinner ju :(

Kommentarer
Postat av: linnea

Alltså Julia! <3

2008-06-03 @ 20:07:26
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: CarroP

Julia! Jag börjar typ gråta :') damn lämna förfan inte oss!

2008-06-03 @ 22:55:19
URL: http://carrop.blogg.se/
Postat av: CarroP

Julia! Jag börjar typ gråta :') Lämna oss inte..

2008-06-03 @ 22:56:19
URL: http://carrop.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du får inte lämna oss! Vi behöver ju dig! <3

2008-06-06 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0