Sommarjobb och hundskador.

Det är sommarjobb som gäller nu; Alviks Dagis. Fett najz och jag är störtkär i alla barnen som är där, PUSS! Ungarna rockar fett och är inte alls Satans avkommor, som jag hemskt nog trodde. Faktiskt så är min hund fett mycket jobbigare än dem. Fast det förstås; min hund måste ha någon skada, så det är inte helt konstigt att barn mellan två och sex år är snällare än henne. Hur som helst så har jag redan fått mig ett pärlarmband av Minna och har faktiskt gjort ett själv också, man kan inte hålla sig liksom. Så med andra ord så trivs jag fett bra på dagiset, kanske för att det är precis min nivå där. Höhö!

Uppdatering for life! ;>

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha!

2008-06-11 @ 21:41:19
Postat av: Jesper

Ja men undra på att tyra har en skada, Hon ha ju fått allvarliga men efter dina slag!!

2008-06-23 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0