Mitt nya jag! Typ...

Jag powernapar varje dag efter jobbet och sen är det träning eller nånting annat som totalt hindrar mig från att skriva blogg. Man kan kalla det slöhet också om man vill. Det är helt valfritt, jag väljer då den första bortförklaringen för sanningen som är skrivet med fet text svider alldeles för mycket. (Bör nog sätta en parentes ändå och berätta att lite från det första skrivna är faktiskt sant.)

Förutom att jag börjat ta powernapar under min lunchtid och efter jobbet slutat så har det inte hänt mycket mer. Dagisjobbet fortsätter som förr och jag trivs fett bra där jag blivit placerad. Dock kommer jobbet bli fett mycket tråkigare nu då Kristina inte kommer att vara kvar, anledningen kan disskuteras, men inte här.

Jag har faktiskt, tro det eller ej liksom, skaffa mig bilddagbok! :o (värd smilis) Så numera kan ni hitta mig på jullanm.bilddagboken.se. Pixboxen kommer att ligga lågt ett bra tag, det blev så himla svårt för mig att jobba på mina aggressionsproblem då jag inte fick ladda upp alla bilder som jag ville ladda upp. Men nu är det nya tag som gäller! See ya @ bdb foshooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0