Ihåligt hungrig kvinna.

Jag vaknade för ett tag sen av att det smärtade som sjutton i min rygg. "W000t?!" tänkte jag liksom, jag har inget minne av när jag skulle ha gjort illa ryggen. Möjligen skulle det ha kunnat vara då jag och OscarUvemo delade på en sova som är ca 150 cm lång, men det var inte troligt för om jag legat på knas så skulle jag ju ha vaknat av smärtan i ryggen som möjligen hade uppstått då. Så; det fanns ingen anledning till varför jag hade så himlans ont i ryggen.

Smärtan var nästintill outhärdlig! Tänk er att det suger så mycket i magen att det känns som att det sakta men väldigt säkert bildas ett hål i ryggen. Ah, precis så kände jag. Inte det mysigaste man kan vara med om på dirr liksom.

Jag var hungrig; fett hungrig. Jag var så hungrig att det kändes som att jag var ihålig! Så jag bestämde mig för att traska upp och äta något. Nu så sitter jag här nyvaken och mätt och helt jävla ensam i Hannas hus. Eller inte ensam, men Hanna sover så det är ju inte många man kan utbyta några ord med direkt. Men jag är mätt som ett svin :) (Lejonkungen is the shit, as usual!)

Glad midsommar btw! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0